Jak můžu vrátit zboží?

Jak můžu vrátit zboží?

Zboží můžete vrátit v původním stavu do 31 dnů od doručení. Během této lhůty je štítek pro vrácení zboží k dispozici přímo ve Vašem uživatelském účtu.

Tímto způsobem můžete zboží vrátit:

1. Přihlaste se ke svému účtu pomocí přihlašovacího jména a hesla.
2. Přehled všech vašich objednávek naleznete v sekci Objednávky & Vrácení. Vyberte požadovanou objednávku a zvolte možnost "Vrátit položku". Vyberte, které položky si přeje vrátit, a uveďte důvod pro navrácení.
3. Nyní si můžete etiketu pro vrácení stáhnout ve formátu PDF, uložit si ji ve vašem počítači a vytisknout ji.
4. Vraťte produkty do jejich původního obalu, vložte je do krabice a přidejte příslušnou část etikety pro vrácení. Pečlivě zavřete krabici a navrch nalepte druhou část etikety pro vrácení.
5. Odneste zásilku na nejbližší pobočku PPL parcel shop a uschovejte si podací lístek. Vrácení je zcela zdarma.

Pokud nemáte přístup k tiskárně, kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory. Pošleme vám etiketu poštou.

Platbu za vrácené zboží vám odešleme po přijetí zásilky v našem logistickém centru. To může trvat až 10 pracovních dní po odeslání zásilky. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech může trvat ještě několik dní po obdržení informace o vrácení peněz, než se částka objeví na vašem účtu.

Chtěli bychom vás však upozornit, že objednávky ze Zalando a ze Lounge by Zalando musí být vráceny zvlášť. Dále bychom Vás také chtěli upozornit, že vracet dohromady můžete pouze objednávky z jednoho uživatelského účtu.

Pokud si přejete vrátit položky z několika objednávek, můžete nám je zaslat zpět v jednom balíku. Jednoduše vložte všechny vyplněné návratové lístky do balíčku a nalepte na krabici jeden z vratných štítků.

Nemůžete najít odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás přímo
Zavolejte nám
800 022 879
K dispozici od Po - Pá (7:00 - 20:00)
Zašlete nám zprávuZašlete mám zprávu pomocí kontaktního formuláře.
Zaslat zprávu