Bohužel jsem si objednal(a) nesprávný produkt (barva, velikost). Je možné produkt vyměnit nebo přeobjednat?

Bohužel jsem si objednal(a) nesprávný produkt (barva, velikost). Je možné produkt vyměnit nebo přeobjednat?

Nesedí vám boty? Radši byste chtěli ten svetřík v jiné barvě?


Na Lounge by Zalando nemáme stálou nabídku zboží. Namísto toho objednáváme všechy produkty přímo od dodavatelů po ukončení akce. Z tohoto důvodu bohužel není možné vyměnit nebo opětovně objednat zboží.


Nehodící se objednané zboží ale můžete jednoduše vrátit. Dokumenty potřebné pro vrácení zboží naleznete ve vašem účtu.


Platbu za vrácené zboží vám odešleme po přijetí zásilky v našem logistickém centru. To může trvat až 10 dní po odeslání zásilky. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech může trvat ještě několik dní po obdržení informace o vrácení peněz, než se částka objeví na vašem účtu.

Nemůžete najít odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás přímo
Zavolejte nám
800 022 879
K dispozici od Po - Pá (7:00 - 20:00)
Zašlete nám zprávuZašlete mám zprávu pomocí kontaktního formuláře.
Zaslat zprávu