Než budeme moci aktivovat váš zákaznický účet, chceme ověřit vaši e-mailovou adresu. Za tímto účelem jsme vám na váš e-mail zaslali šestimístný ověřovací kód.
Co ...Přečtěte si více
Naše opatření na ochranu účtu
Proč jsem požádán/a k ověření účtu pomocí kódu nebo k opětovnému přihlášení?
Víme, že bezpečnost a ochrana je pro naše zákazníky důležitá. Proto neustále zlepšujeme ...Přečtěte si více
Jak můžu obnovit své heslo v případě jeho zapomenutí?
1. Přejděte, prosím, na naši přístupovou stránku. Pod polem pro zadání hesla uvidíte otázku "Zapomněli jste heslo?". Klikněte na ni a do daného pole ...Přečtěte si více
Jak můžu upravit své osobní údaje ve svém účtu?
Ve vašem uživatelském účtu můžete v sekci "Osobní údaje" změnit jméno, e-mailovou adresu, heslo, nebo uloženou fakturační a doručovací adresu.
Pokud jste zapomněli heslo, na ...Přečtěte si více
Jak můžu smazat svůj účet?
Je nám líto, že odcházíte!
Možná si jen potřebujete odpočinout od newsletteru? Pokud ano, můžete si změnit nastavení newsletteru zde a vrátit se k nám, ...Přečtěte si více