Pokud si přejete vrátit položky z vícero objednávek v rámci jedné zásilky, určitě je to možné. Do krabice vložte všechny etikety pro vrácení zboží ...Přečtěte si více
Jak můžu vrátit zboží?
Zboží můžete vrátit v původním stavu do 31 dnů od doručení. Během této lhůty je štítek pro vrácení zboží k dispozici přímo ve Vašem ...Přečtěte si více
Musím zaplatit poštovné, když si přeju vrátit nějaké zboží?
Poštovné za vrácené zboží platíme my. Vytiskněte si prosím etiketu pro vrácení a nalepte ji na krabici. Etiketu pro vrácení naleznete ve vašem účtu ...Přečtěte si více
Kolik času mám na vrácení zboží?
Pokud si budete přát vrátit nějaké zboží, máte na to 31 dní. Tato 31 denní lhůta začíná dnem, kdy vám byla objednávka doručena. ...Přečtěte si více
Kdy obdržím platbu zpět za vrácené zboží?
Platbu za vrácené zboží vám zašleme zpět teprve poté, co zásilku obdržíme a zkontrolujeme v našem logistickém centru. To může trvat až 10 pracovních ...Přečtěte si více
Budu upozorněn(a) až bude moje vrácená zásilka obdržena?
Samozřejmě! Ihned po doručení vaší zásilky do skladu vás budeme informovat e-mailem o jejím přijetí a o následném vrácení platby. To může trvat až ...Přečtěte si více
Co mám dělat, pokud nemám tiskárnu pro vytištění etikety pro vrácení?
Pokud nemáte přístup k tiskárně, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který vám velmi rád etiketu zašle poštou. ...Přečtěte si více