Objednávky

Nejsem spokojený(á) s doručeným výrobkem a chtěl(a) bych ho reklamovat. Jak mám postupovat?

Omlouváme se, pokud vaše zboží dorazilo poškozené nebo vadné! Dejte nám prosím vědět kliknutím na tlačítko níže. Vyplňte prosím všechny informace požadované ve formuláři, abychom ...Přečtěte si více

Jak přesně funguje proces objednávání?

Prohlédněte si naši nabídku a vyberte si produkty, které se Vám líbí. Naše fotografie, popisky a průvodce velikostmi Vám pomohou vybrat správnou velikost. Po ...Přečtěte si více

Bohužel jsem si objednal(a) nesprávný produkt (barva, velikost). Je možné produkt vyměnit nebo přeobjednat?

Nesedí vám boty? Radši byste chtěli ten svetřík v jiné barvě? Na Lounge by Zalando nemáme stálou nabídku zboží. Namísto toho objednáváme všechy ...Přečtěte si více

Jsem registrovaný(á) na Lounge by Zalando v České republice, ale chtěl(a) bych si objednávku nechat doručit do jiné země. Je to možné?

Pokud jste registrovanáni v České republice, můžeme vám zásilku doručit pouze v rámci republiky. Pokud si přejete zásilku doručit do jiné země, musíte objednávku ...Přečtěte si více

Jak můžu stornovat svou objednávku?

Objednali jste si nesprávný produkt, nebo jste změnili názor? Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána ze skladu, můžete kdykoliv stornovat celou objednávku přímo ve ...Přečtěte si více

Svou objednávku jsem už uskutečnil(a), ale chtěl(a) bych k ní přidat další položku, Je to možné?

Z technických důvodů nemůžeme provádět změny v objednávce po jejím uskutečnění. Pokud si všimnete, že je něco špatně, nebo že ve vaší objednávce něco chybí, ...Přečtěte si více

Jaká je zaruční lhůta výrobků zakoupených na Lounge by Zalando?

Dvouletá záruční lhůta se vztahuje na všechny u nás zakoupené produkty. Tato lhůta začíná dnem, kdy vám byla objednávka doručena. Pokud je cokoliv v ...Přečtěte si více

Jak se můžu ujistit, že moje objednávka byla úspěšně potvrzena?

Krátce po vytvoření objednávky obdržíte email s potvrzením a číslem objednávky. Stav objednávky můžete kdykoliv sledovat na svém účtu v sekci "Objednávky & Vrácení ...Přečtěte si více

Chci si objednat produkt, který ale je dočasně rezervován/vyprodán.

Pokud je položka dočasně rezervována, znamená to, že si ji jiný člen Lounge by Zalando vložil do svého košíku. Nákupní košík je po 20 ...Přečtěte si více

Můžou být produkty z rozdílných akcí kombinovány v rámci jedné objednávky?

Samozřejmě! Můžete si vybrat produkty z různých akcí a kombinovat je v rámci jedné objednávky. Jednotné poštovné je pokaždé započítáno nezávisle na tom, kolik položek ...Přečtěte si více

Je třeba dodržet určitou minimální hodnotu objednávky?

Ne, žádná minimální hodnota objednávky není stanovena. Na Lounge by Zalando si pouze vy sami určíte, kolik za objednávku utratíte. ...Přečtěte si více