FAQ Domovská stránka - Odeslání a doručení

Odeslání a doručení

Která společnost doručuje a jaké jsou možnosti doručení?

Lounge by Zalando doručuje Vaše objednávky prostřednictvím společností PPL a Zásilkovna. Doručování společností PPL probíhá od pondělí do soboty, zatímco Zásilkovna doručuje od ...Přečtěte si více

Jak dlouho trvá doručení?

Každý produkt v našem eshopu má konkrétní dodací lhůtu, kterou najdete v části s podrobnostmi o produktu na pravé straně produktových fotografií. Předpokládanou dobu ...Přečtěte si více

Kde je moje zásilka?

Poté, co vytvoříte objednávku, obdržíte její potvrzení s přibližnou dobou doručení. Jakmile váš balíček opustí sklad, zašleme potvrzení o odeslání. Potvrzovací e-mail obsahuje číslo ...Přečtěte si více

Doručení na výdejní místo společnosti Zásilkovna

Nechcete čekat na svou objednávku doma? Nyní si můžete u pokladny vybrat doručení do nejbližšího výdejního místa nebo Z-Boxu. Zásilky doručené do Z-Boxu lze ...Přečtěte si více

Můžou být položky z jedné objednávky odeslány jednotlivě?

Z účetních a logistických důvodů bohužel nejsme schopni po potvrzení objednávky odeslat položky jednotlivě. Objednali jste si zboží, rozmysleli jste si to a nyní si ...Přečtěte si více

Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena poškozená zásilka?

Pokud vám byla doručena poškozená zásilka, pošlete nám prosím, během následujících 3 pracovních dnů, stručný popis poškození a 3 až 5 fotografií, které zobrazují ...Přečtěte si více

Co se stane, pokud nebudu doma během doručení?

Nejdříve se pokusíme o doručení na vaši doručovací adresu. Nebudete doma? Žádný problém! Vaše zásilka bude předána na nejbližší výdejní místo dopravce. Vyzvednout si ...Přečtěte si více

Je zkrácená doba doručení možná pro mou objednávku?

Bohužel, zkrácenou dobu doručení nemůžeme nabídnout na všechny produkty, které jsou u nás dostupné. Tato možnost je dostupná pouze pro některé naše vybrané akce. ...Přečtěte si více

Je možné doručovací adresu změnit pro již vytvořenou objednávku?

Po dokončení a potvrzení objednávky, nebudeme již moci v objednávce provést žádné změny, to se týká i možnosti doručení, doručovací adresy, platební metody a ...Přečtěte si více

Balné a zpracování objednávky

Standardní náklady na balné a zpracování objednávky u společnosti Lounge by Zalando činí 69 Kč. Neváhejte kombinovat položky z různých nabídek do jedné objednávky. ...Přečtěte si více

Je možné kombinovat více objednávek kvůli poštovnému?

Z technických důvodů nemůžeme kombinovat více objednávek dohromady. Pokud jste zadali další objednávku krátce po zadání první, náš systém je může automaticky spojit do jedné ...Přečtěte si více

Kam Lounge by Zalando doručuje zboží?

Pokud jste registrovanáni v České republice, můžeme vám zásilku doručit pouze v rámci republiky. Pokud si přejete zásilku doručit do jiné země, musíte objednávku ...Přečtěte si více