Nejdříve se pokusíme o doručení na vaši doručovací adresu. Nebudete doma? Žádný problém! Vaše zásilka bude předána na nejbližší výdejní místo dopravce. Vyzvednout si ji můžete tam.
Jakmile bude zásilka doručena na sběrné místo PPL nebo Zásilkovna, obdržíte e-mail s informacemi potřebnými k jejímu vyzvednutí.
Až si poté půjdete zásilku vyzvednout, nezapomeňte si s sebou vzít průkaz totožnosti.
Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 dnů od uložení v PPL ParcelShopu nebo do 3 dnů od uložení do ParcelBoxu. V případě PPL ParcelShopu, bude Váš balík vydán po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku. Pokud je zásilka doručena do Parcelboxu, můžete si ji vyzvednout 24 hodin denně 7 dní v týdnu do 3 pracovních dnů. K vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN kód. Pokud očekáváte větší zásilku, nepřesměrovávejte ji do Parcelboxu z důvodu omezení velikosti.
V případě zásilky bez dobírky doručované do obchodní sítě Žabka je po příjemci požadován PIN, který je zasílán v e-mailové a sms zprávě.