Nechcete čekat na svou objednávku doma? Nyní si můžete u pokladny vybrat doručení do nejbližšího výdejního místa nebo Z-Boxu. Zásilky doručené do Z-Boxu lze vyzvednout do 2 dnů a zásilky doručené na výdejní místo lze vyzvednout ve vhodnou dobu do 5 dnů od doručení během otevírací doby. Tato služba je bezplatná.
Jak to funguje?
V prvním kroku objednávky si můžete vybrat doručení na výdejní místo Zásilkovny. Pokud je adresa pro doručení již předem vybrána, můžete ji změnit kliknutím na tužku vedle zobrazené adresy pro doručení.
V případě objemných/těžkých objednávek doporučujeme zvolit doručení domů, protože jinak zásilku nemusí výdejní místo Zásilkovny přijmout.
Vyzvednutí zásilky
Jakmile obdržíte potvrzení o doručení obsahující kód pro vyzvednutí prostřednictvím aplikace Zásilkovna nebo SMS, můžete si zásilku vyzvednout v rámci otevírací doby výdejního místa. Na vyzvednutí zásilky máte 5 dní během otevírací doby. Pokud jste si pro svou objednávku zvolili způsob platby na dobírku, musíte objednávku nejprve zaplatit předem prostřednictvím aplikace. Některá výdejní místa Vám umožní platit bezhotovostně.
Pokud si zásilku nevyzvednete z výdejního místa do 10 pracovních dnů, bude nám automaticky vrácena. U výdejních míst s maximální dobou uložení 21 kalendářních dnů můžete požádat o prodloužení doby uložení prostřednictvím aplikace nebo webového odkazu ke sledování zásilky. Prodloužení doby uložení není možné u Z-Boxů z důvodu omezené kapacity.