Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena poškozená zásilka?

Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena poškozená zásilka?

Pokud vám byla doručena poškozená zásilka, pošlete nám prosím, během následujících 3 pracovních dnů, stručný popis poškození a 3 až 5 fotografií, které zobrazují poškozený balík a jeho obsah. Také budeme potřebovat seznam chybějících položek. Váš email by neměl přeshánout velikost 25 MB, jinak nebude doručen. Doporučujeme použít fotografie ve formátu JPEG.

Spojíme se vaším jménem s naší doručovací službou. Dáme vám vědět hned, jakmile obdržíme jejich vyjádření.

Nemůžete najít odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás přímo
Zavolejte nám
800 022 879
K dispozici od Po - Pá (7:00 - 20:00)
Zašlete nám zprávuZašlete mám zprávu pomocí kontaktního formuláře.
Zaslat zprávu