Je možné doručovací adresu změnit pro již vytvořenou objednávku?

Je možné doručovací adresu změnit pro již vytvořenou objednávku?

Po dokončení a potvrzení objednávky, nebudeme již moci v objednávce provést žádné změny, to se týká i možnosti doručení, doručovací adresy, platební metody a velikostí produktů. Po určitou dobu po odeslání tvojí objednávky, před tím než je zkompletována v našem skladu, máte ještě možnost celou objednávku ve vašem účtu stornovat.

Pokud byl balíček již odeslán, obdržíte odkaz pro sledování balíčku, který vám bude zaslán e-mailem nebo SMS. Jakmile bude balík v České republice, můžete zavolat příslušnému dopravci a domluvit se na požadovaných změnách.

PPL
V e-mailu, který obdržíte přímo od společnosti PPL, můžete nastavit změnu doručení do ParcelShopu či do schránky Parcelboxu nebo jim přímo zavolat na číslo 225 331 500.

Zásilkovna
Změnu doručovací adresy můžete provést prostřednictvím aplikace Zásilkovna nebo zavolat přímo dopravci na telefonní číslo +420 216 216 516.

Nemůžete najít odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás přímo
Zavolejte nám
800 022 879
K dispozici od Po - Pá (7:00 - 20:00)
Zašlete nám zprávuZašlete mám zprávu pomocí kontaktního formuláře.
Zaslat zprávu