Je možné doručovací adresu změnit pro již vytvořenou objednávku?

Je možné doručovací adresu změnit pro již vytvořenou objednávku?

Po dokončení a potvrzení objednávky, nebudeme již moci v objednávce provést žádné změny, to se týká i možnosti doručení, doručovací adresy, platební metody a velikostí produktů. Po určitou dobu po odeslání tvojí objednávky, před tím než je zkompletována v našem skladu, máte ještě možnost celou objednávku ve vašem účtu stornovat.

Pokud byl balíček již odeslán, obdržíte odkaz pro sledování balíčku, který vám bude zaslán e-mailem nebo SMS. Jakmile bude balík v České republice, můžete zavolat příslušnému dopravci a domluvit se na požadovaných změnách.

PPL

  • V e-mailu, který obdržíte přímo od společnosti PPL, můžete nastavit změnu doručení do ParcelShopu či do schránky Parcelboxu nebo jim přímo zavolat na číslo 225 331 500.

Zásilkovna

  • Změnu doručovací adresy můžete provést prostřednictvím aplikace Zásilkovna nebo zavolat přímo dopravci na telefonní číslo +420 216 216 516.

Nemůžete najít odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás přímo

Zavolejte nám

K dispozici od Po - Pá (7:00 - 20:00)

Zašlete nám zprávu

Zašlete mám zprávu pomocí kontaktního formuláře.

Zaslat zprávu