Kde je moje zásilka?

Kde je moje zásilka?

Poté, co vytvoříte objednávku, obdržíte její potvrzení s přibližnou dobou doručení. Jakmile váš balíček opustí sklad, zašleme potvrzení o odeslání. Potvrzovací e-mail obsahuje číslo zásilky, které můžete kdykoliv použít ke kontrole jejího stavu.


Prosíme, mějte na vědomí, že v některých případech může aktivace sledovacího odkazu trvat 24-48 hodin.


Můžu ještě změnit způsob či datum doručení?


Ano! Společnosti PPL a Zásilkovna Vám vždy zašlou potvrzující e-mail o přijetí balíčku.

V případě PPL lze změny provést na adrese www.pplbalik.cz po zadání kódu PIN z potvrzovacího e-mailu.

U společnosti Zásilkovna nelze provádět změny v datu nebo čase doručení. Změnu doručovací adresy však lze provést prostřednictvím aplikace nebo kontaktováním přímo dopravce na telefonním čísle +420 216 216 516.


Moje objednávka už měla být doručena!


Prosíme, zkontrolujte sledovací odkaz, abyste zjistili, zda nebyl balíček ponechán u souseda. Pokud k tomu nedošlo a stav zásilky se nezměnil 5 dnů, ozvěte se nám - kontaktní informace naleznete níže.

Nemůžete najít odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás přímo
Zavolejte nám
800 022 879
K dispozici od Po - Pá (7:00 - 20:00)
Zašlete nám zprávuZašlete mám zprávu pomocí kontaktního formuláře.
Zaslat zprávu