Než budeme moci aktivovat váš zákaznický účet, chceme ověřit vaši e-mailovou adresu. Za tímto účelem jsme vám na váš e-mail zaslali šestimístný ověřovací kód.
Co mám dělat, když jsem kód neobdržel/a?
Zkontrolujte, zda jste při vyplňování údajů uvedli správnou e-mailovou adresu.
Zkontrolujte složku spam, protože e-mail s kódem se mohl dostat právě tam.
Pokud jste kód stále neobdrželi, můžete vyžádat nový kód na kartě registrace účtu kliknutím na "Získat nový kód".
Kód jsem obdržel/a, ale nefunguje
Zkopírujte a vložte kód přímo z e-mailu, abyste se vyhnuli překlepům a měli jistotu, že před ani za kódem není žádná mezera navíc.
Ověřovací kód je platný 10 minut od okamžiku, kdy jste o něj požádali. Pokud již uplynulo 10 minut, můžete požádat o nový kód na kartě registrace účtu kliknutím na „Získat nový kód“.
Při zadávání kódu jsem udělal/a překlep
Žádný problém. Na zadání kódu máte 3 pokusy. Poté musíte vyžádat nový.
Omylem jsem zavřel/a kartu registrace
Pokud jste zavřeli registrační kartu dříve, než se vám podařilo kód úspěšně zadat, musíte bohužel proces registrace zahájit znovu.
Máte-li jakékoli dotazy týkající se ochrany údajů ve společnosti Zalando, můžete se obrátit na náš tým pro ochranu osobních údajů zasláním e-mailu na adresu zasady_ochrany_soukromi@zalando.cz